بهترین راهنمای شرکت طراحی سایت - خدمات طراحی وب سایت

Wiki Article

برای اجرای موفقیت آمیز طراحی وب تعاملی نیاز است که المان‌ها و عناصر زیادی مورد بررسی قرار گیرند تا براساس آن‌ها بتوان رفتار مخاطب را شناسایی کرد. برای مثال المان‌های زیبا شناختی، صداها، حرکات فضای کاری و غیره، همگی در این نوع طراحی به منظور ایجاد تعاملاتی مفید و ساده بین کاربر و سایت زیر ذره‌بین قرار می‌گیرند.

امکان کدنویسی بهینه از نظر موتورهای جستجو گوگل و سئو سریع سایت

مشخص است که قیمت طراحی سایت فروشگاهی تعاملی هم متفاوت از نرخ طراحی صفحات وب به صورت ساده تعیین خواهد شد.

نام و دامنه وبسایت بیان کننده هویت اصلی شماست پس حتما در انتخاب آن دقت داشته باشید. اما بعد از انتخاب دامنه، نوبت به خرید آن و خرید سرویس میزبانی وب (هاست) می‌رسد. منظور از هاست محلی است که قرار است اطلاعات و محتویات سایت شما در آن ذخیره شود. این موضوع دقیقا همانند ذخیره اطلاعات در کامپیوتر شما است. با این تفاوت که با خرید سرویس های میزبانی وب دسترسی کابران از هر نقطه‌ای جهان به سایت شما امکان پذیر خواهد شد و فقط کافی است که شما دامنه خود را به هاست‌تان متصل کنید؛ البته شما باید پیش از آنکه خریدی انجام دهید حتما ویژگی‌های یک هاست مناسب را به خوبی بشناسید.

بازاریابی دهان به دهان یکی از بهترین روش‌های بازاریابی است که در آن مشتریان وفادار و راضی برندهای مورد علاقه خود را به دوستان و آشنایان‌شان معرفی می‌کنند.

برای همین قبل از استفاده از این نوع قالب‌ها، باید حتما با کارشناسان تیم طراحی سایت در تماس باشید تا بتوانید بهترین قالب را انتخاب کنید.

پشتیبانی قوی طراحی سایت خیلی مهمه که سایتت دست کسایی باشه که همیشه کنارت باشن و تو مشکلات سریع بهت کمک کنن. طراحی سایت بر اساس سئو طراحی سایت شما باید طبق اصول سئو باشد تا بتوانید در گوگل بدرخشید.

فروشگاه: این صفحه را زمانی باید بسازید که قصد دارید در سایت خود چیزی بفروشید.

پرتال بهترین سایت ساز و فروشگاه ساز فارسی است. در پرتال، شما تمام آنچه برای ساختن اینجا را بررسی کنید و مدیریت یک وب سایت شخصی، شرکتی یا فروشگاهی لازم است را به راحت ترین شکل ممکن و در قالب یک بسته با قیمتی مناسب دریافت خواهید کرد.

وبلاگ

در سریع‌ترین زمان ممکن، می‌توانید سایت خود را راه‌اندازی کنید.

یکی از چالش‌های بزرگ کسب و کار‌ها و فروشندگان آنلاین جلب اعتماد مشتری در اینستاگرام است. اینستاگرام این اینجا کلیک کنید روزها به یک بازار داغ تبدیل شده...

در این مدل فروشگاه اینترنتی مردم و اشخاص حقیقی محصول و فرآورده های تولیدی خود را به شرکت ها و بنگاه های حضوری ارائه میدهند و میفروشند.

جدیدترین نمونه کارهای فروشگاه اینترنتی طراحی شده در کاسپید اینجا :
نوشته‌ها: برای ایجاد نوشته، مقاله و هر نوع مطلبی در سایت باید به این قسمت مراجعه کنید.

امروزه افزونه‌های بسیار زیادی برای وردپرس طراحی شده اند که ما در این بخش ضروری‌ترین و کاربردی‌ترین آنها را معرفی خواهیم کرد.

 کار با آن راحت است و به راحتی می‌توانید سایت خود را مدیریت کنید.

با اینحال، همانطور که در ابتدا نیز گفتیم، هر چند پرتال تمام ویژگی ها و امکانات لازم برای داشتن یک وب سایت استاندارد و خوب را در اختیار شما قرار می‌دهد، اما قابلیت توسعه کمتری نسبت به وردپرس دارد.

تقریبا ۹۵ درصد از اولین برداشت کاربر از خدمات و محصولات شما، با مشاهده سایتتان شکل می‌گیرد.

فروشگاه اینترنتی امکان خرید غیر حضوری را برای مشتریان و نیازمندان محصولات شما فراهم میکند و این میتواند بزرگترین و مهمترین ویژگی برای فروشگاه های اینترنتی باشد.

محصول جدید که وارد فروشگاه اینترنتی خود کرده‌اید و یا مقاله پرمخاطبی که در سایت داشته‌اید، می‌تواند توجه بازدیدکننده را به خود جلب کند. با قرار دادن لینک این مقالات یا محصولات می‌توانید مخاطب را بیشتر در سایت خود نگه‌داشته و امتیاز بیشتری از گوگل دریافت کنید.

امکان توسعه وب از نظر برنامه‌نویسی و اضافه کردن قابلیت‌های بیشتر در هر زمان

جالب است بدانید اولین بعدی که در طراحی تعاملی سایت باید در نظر گرفت، ساختار کلمات است. کلمات و جملاتی که در سایت نوشته می‌شوند، به ویژه آن‌هایی که منلع حتما مورد توجه کاربر قرار می‌گیرند، باید ساده، کوتاه و مشخص باشند.

نقشه سایت

برای ایجاد یک برگه در وردپرس، به قسمت برگه‌ها در پیشخوان رفته و بر روی گزینه “افزودن جدید” کلیک می‌نمایید. بعد از انجام اینکار با صفحه مطابق شکل زیر روبه رو خواهید شد.

احتمالا تا اینجای مقاله شما هم متوجه شده‌اید که طراحی اصولی سایت تعاملی برای کاربر بسیار جذاب است.

نوع طراحی سایت است که به آن‌ها می‌گوید کیفیت خدمات خوبی دارید و می‌توانند به بیزینس شما اعتماد کنند.

کاسپید با هدف موفقیت صاحبان مشاغل و خدمات در دنیای تجارت الکترونیک، اقدام به طراحی سایت فروشگاهی نموده است.

Report this wiki page